Alla inlägg den 20 november 2010

Av Malin - 20 november 2010 15:35

^_^ Sitter hemma hos Ebba och umgås med henne och Sanna. Mys! Blir kyckling, ris och currysås som serveras här. Riktigt längesen jag träffade dom faktiskt.


Mår rätt bra idag. Dagarna går upp och ner mest hela tiden, men det uppskattas med bra dagar. Planera lite inför 1:a advent. Måste åka ifrån Dfs ett tag. Ska bannemig till Bina en vecka =)


Hoppas också att det går bra med Alvin och att han kan stanna hos sin nya familj. Annars vet jag inte vad jag ska göra. =(


Av Malin - 20 november 2010 02:04

Haft fredagsmys med R. Alltid trevligt med sällskap. Behöver det nu när man ofta känner sig ensam. Sov nån timme på kvällen, sen la vi oss för att titta på Harry Potter 4. =) Frusen coca cola.. mumma!


Idag åkte Alvin iväg till Sala. Hon var helt ok som skulle köpa honom, men en fruktansvärt jobbig unge hade hon. >_< Får hoppas att det går bra för min lillkille. Fick sms om att hennes son typ redan hade reagerat på hunden och att även hennes mor hade det. Liiite jobbigt om de ska komma tillbaka med honom efter nån dag.. Inte kul.. Hoppas det ordnar sig. Jobbigt nog att skicka iväg honom en gång.


I morrn ska jag hälsa på Ebba och Sanna. Får se vad de har att säga efter att vi inte setts på så länge ;)


Dags att nanna kudden  


Tidigare månad - Senare månad

TickTack

Presentation


Malin. Född 1990. En trevlig och mysig tjej. Mamma till världens finaste pojke.

BebisKalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

Mouse


Got My Cursor @ 123Cursors.com

Ovido - Quiz & Flashcards