Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Malin - 20 mars 2011 08:34

I morrn är det sista veckan på praktiken. Skönt.. Tror inte jag orkar med nån mer praktik. Till och med bibblan är ansträngande att vara på. Men jag har en del grejer bokade i veckan så fullt upp blir det. Förhoppningsvis går måndag, tisdag, onsdag, torsdag och halva fredagen rätt fort =P Sen får jag åka med tjejerna och träffa Evve. Det blir kanon!


På tisdag går jag in i vecka 26. Helt otroligt vad jävla fort det går. I vecka 32 blir det ett extra ultraljud för att se så moderkakan har flyttat sig från öppningen. Annars kan det bli att jag får göra ett KS istället. Vill inte det!   

Även om själva förlossningen skrämmer mig lite så vill jag inte bli nedsövd och karvad i. Vill inte missa min lille ens två sekunder när han kommer ut. Detta är en händelse som kommer förändra hela mitt liv totalt. Men förhoppningsvis till det bättre. Finns ju en del som måste fixas innan förlossningen också om det inte ska kosta en massa extra.. Måste snoka lite om det.


Nää nu måste jag ha mat! Hungrig som fan!!

TickTack

Presentation


Malin. Född 1990. En trevlig och mysig tjej. Mamma till världens finaste pojke.

BebisKalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

Mouse


Got My Cursor @ 123Cursors.com

Ovido - Quiz & Flashcards