Alla inlägg den 23 juni 2011

Av Malin - 23 juni 2011 19:09

Ja det är flera veckor sen jag skrev här =P Måste väl lägga in nån liten uppdatering innan knatten kommit. Är i vecka 39 (38+2) och står snart inte ut med all väntan :-O

Är så himla stor och tung om magen. Det förvånar mig nästan att han inte har ramlat ut genom naveln ;) Menar om huden ska fortsätta tänjas så kommer den väl brista snart. Hur ska jag kunna få tillbaka min lilla mage? =/ Har en bild i huvudet av att det kommer hänga som en jävla haklapp när bebisen är ute. Som en ballong utan luft. Hehe..


Ska vara så fräsch och berätta en sak för er. Snuskig =P Men vafan.. Inte ska vi vara kräkmagade nu. Hur som helst så är jag nääästan helt säker på att slemproppen har börjat lossna :-D Och det är ju en positiv grej. Då kommer det förhoppningsvis *håller tummarna* att sätta igång när som helst. Det måste det göra. Vill ha min bebis i famnen nu. Vill se hur han ser ut och höra hur han låter. Pussa hans små händer och fötter och vyssa honom till sömns. Min lille E******. <3

TickTack

Presentation


Malin. Född 1990. En trevlig och mysig tjej. Mamma till världens finaste pojke.

BebisKalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

Mouse


Got My Cursor @ 123Cursors.com

Ovido - Quiz & Flashcards