Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Malin - 19 februari 2011 21:58

Ja jag har nu funderat en hel del på det här med att träna under graviditeten. Jag har ju aldrig kommit igång med nånting då jag inte haft motivation till det. Men nu gör jag ju absolut ingenting om dagarna (ska praktisera en månad men iaf) och det blir rätt långtråkigt. Nu när det är så kallt ute och massa snö så känner jag ingen större lust till att gå ut och gå. Väntar nog med det till våren och värmen börjar komma. Då jag kan känna mig mer stadig på fötterna.


Men jag har lurat lite på om jag ska utnyttja lillasysters Wii och testa hennes dansspel. Dels har det sett så sjukt roligt ut när både hon och min lillebror har dansat till det. Sen tror jag att det skulle vara en bra sak att prova på. Verkar liksom lagom för mig. Att jag sen kommer se ut som en flodhäst utan koordinationssystem är en annan femma.  Så länge jag tar det i min takt och lyssnar på kroppen så ska det nog inte vara nåra problem. Sen kanske jag kan se någorlunda fager ut i bikini till sommaren även om magen och brösten har den storleken de har.  

Av Malin - 19 februari 2011 17:42

Sitter och tittar på "Den hemliga miljonären" med mamma. Det är sorgligt vad många människor det finns i Sverige som inte har nånting alls att leva av. Man tror det är så himla bra här och skänker pengar till de utsatta i andra länder. Men landet där du bor då?! Ska man bara blunda för det? De som kläcker ur sig att "Ja men skaffa ett jobb". Det är fan så lätt för folk att prata, men det är inte så himla lätt alla gånger. Har inte alla ett visst ansvar gentemot sina medmänniskor? Det finns de som är bluff, de som tigger pengar men som själva inte får behålla dem, utan det går till olika gäng osv. Men sen finns det faktiskt de som lever på ingenting. Sover i en sovsäck under en bro, tigger en tia av nån för att kunna köpa nåt litet att äta. Det är verkligen sorgligt   


Finns så många idéer som jag har, men som jag inte kan få till att bli verkliga. Det finns såå mycket man kan göra ju. Tänk om jag kunde få till en av mina idéer åtminstonde...

TickTack

Presentation


Malin. Född 1990. En trevlig och mysig tjej. Mamma till världens finaste pojke.

BebisKalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

Mouse


Got My Cursor @ 123Cursors.com

Ovido - Quiz & Flashcards